omg. this the best part. i love gossipping!! hey you people, again n again, it makes people became famous, glamourous, n remembered! when one of my girl said, ad menda nak story, i know it will be the best as always.
im talking bad bout yeah, but im listening to something that i guess it wont tear my ears up! ouh uia. kaw terlalu banyak cerita hot. dengan perangai masing. damn uia's biatch. haha
tadi berkomen dengan shafiq salman di fb, katanya Nilai maseh riuh dengan sorakan futsal di bawah. ouh how i miss to stat back di blok b. b2-2-3. stalking guys down there. haha damn our room was the best port to stalk. full view of blok b. hottest guy lepak di Hijas. they smoke, they shout, giggle. ouh how i wish PJ woul be the same way in Nilai.
n back to the stories of apa z nak cerita, i didnt get the chance to hear it yet. syg tuh belum cerita. aha.
but, aku menati. shit la. ta saba. n tadi habes exam GPL2. shit susah jgk la, cuma rasa mcm ta cukop mase.
rasanya Lecture Hall A mmg bising gila tdi sbb suma bengang. haha. n aku rindu Superman. hari ni ta nmpk dia.
'
ouh boy, i miss you! siapakah awak si kachak yg pakai tshirt Superman huh? gila la UIA PJ banyak laki kachak!! love love
Showing posts with label loser. Show all posts
Showing posts with label loser. Show all posts
Saturday, July 24, 2010
Monday, June 28, 2010
i shouldnt have cried.
to be honest, my tears are going out again. god tell me why. have i much been thinking of it lately?
for god sake i wish i could collect all my tears n show it to you how much have ive suffered this far.
maaf. i need to study, somehow my focus lose to my anger itself. i thought by moving to somewhere else will get me to over you, truth is, i am still not. am i biatch? do i need to suffer n breakdown this much? or its just only me who cannot get over you? or am i seriously injured in my heart? you guys know nothing , denga pembohongan n pura-pura dia n accused me fer everything, i wish God will show you the truth. All of you - the people that had been lied by that man. i am hurt i wish you know that.. n cure me god. needing you.
for god sake i wish i could collect all my tears n show it to you how much have ive suffered this far.
maaf. i need to study, somehow my focus lose to my anger itself. i thought by moving to somewhere else will get me to over you, truth is, i am still not. am i biatch? do i need to suffer n breakdown this much? or its just only me who cannot get over you? or am i seriously injured in my heart? you guys know nothing , denga pembohongan n pura-pura dia n accused me fer everything, i wish God will show you the truth. All of you - the people that had been lied by that man. i am hurt i wish you know that.. n cure me god. needing you.
Friday, June 25, 2010
sy tahu awak maseh intip sy. HEHE
haha hey kamu kamu!!! jgn begerak. sy tahu awak maseh intip sy kan kan kan?
kenape ye? ta terubat lg dendam dan amarah? ke aku yg patot sbb aku neyh yg penoh benci n jijik ngn kaw? haish..
kenape ye? ta terubat lg dendam dan amarah? ke aku yg patot sbb aku neyh yg penoh benci n jijik ngn kaw? haish..
Wednesday, June 16, 2010
FIGHT OF THE YEAR. hehe
okeyy..assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh.
nk cerita hal tentang hari ini n to describe what have happened today is not sumting easy to be type in dis entry.
as usual , hari ini mmg suasana dingin mcm bese dlm bilik. ckp pun mcm nak tanak je.
but! ad berita yg agak buat aku tegelak gle lah td.. haha guess what huh?
okey okey! pause!! its not my intention to open up stories of you guys.tp cerita menarik korg telah buat aku membuka kembali kesah mereka.
hahahahaa.. okey okey! til now , aku maseh nk tergelak. sori.. aku taw ta bek gelakkan org, tp ta kesahla korg nk bebaek semule ke lepas nh, yg penting, aku agak simpati ngn ape yg jd. (:
im not keeping up revenge , but fer what both of you had accused waktu cuti dulu was something innegotiate n unacceptable. sorry to say , but you guys deserve that!! wanna talk how deep was my angry to both of you , yes it is as deep as hell could be. im hurt enuff dengan fitnah korg ckp aku bukan2. FCUK you guys. so , skrg sbb JIN SIAM aku tuh ke korg pisah? haha. FUNNAAAY!!! hey ini zaman bkn tok kadok punye la nk men2 jin siam. aku ta sejahat yg kaw tuduh. tp kaw mmg sejahat yg aku sangka. utk perempuan baru anda tuh , ouh i guess i know you. if ur d poli girl yg lelaki tuh ckp , ouh ur so lucky to be fcuked!! Hermm..
well. tahniah. n kaw perempuan , maaf. kaw pon sgt deserve utk dtgglkan. dgn cerita bohong kaw makan benda2 kotor yg aku bagilah konon. mane bukti? kau cerita kt abg aku, n abg aku ckp kita bole bwk hal ni ke mahkamah n buat saman malu sbb kaw fitnah aku. haha. kaw sgt kelakar tahu?
aku maseh ingt lagi ayat2 kaw waktu kaw dtg nilai nk cari pasal dulu. siap bwk hazim. heh..
nk ckp aku maseh nanges pasal korg, ha'ah mmg. sbb korg mmg jahat. bkn ingt sbb korg pnh jadi kwn, tp ingt yg korg punye kejahatan. perit tahu? kalaw lah org buat mcm tuh dkt kaw, hah time tuh baru kaw akan nanges air mata darah. time tuh, tade sape akan lap utk kaw.
in my previous entry , aku da ckp, whatever bad happen to you guys later, i WILL NOT HAVE A SINGLE SYMPATHY! thats my promise. n now, yup2, im just laughing to see you guys far apart.
bercinta bagai nk rak. lupe dunie. buat aku mcm org paling bersalah. buat aku nmpk jahat time kt nilai dulu.
heh. itu sume aku ta pernah lupe walaupun satu. tahu? ape yg penting, korg seda ape kesalahan korg.
aku maseh mcm dulu. cool with your accusation. it is a crime to be told.
i wanna stay out of this. its not my stuff anyways,. sorry talking bout you guys, but as long as you guys din came up to me n say sal bomoh2 tuh just cerita rekaan korg semata2, i will n always talk on this piggy thing.
Thursday, June 10, 2010
101st entry of mine.
okey. aku bukan nk marah. tp aku sgt muak org duk bercerita tentang syahman.
maaf. aku tepakse mention. tade niat nk buruk kan kaw pon
cume org ta habes2 bercerita pasal dia.
korg ta tahu ape2 yg jadi, yg buat aku marah dan benci hilang mood tba2.
so back offf n keep ur mouth shut
tengs (: aku mls nk gado sal mamat nh ngn org len. tolongglah.
cut dat crap off.
Tuesday, June 8, 2010
sy mungkin bahagia d PJ.
sori arh. rase nk mencarot tbe2 . fuckin shit u.
babi sial. gle. bangang.
kaw pk amek gamba pakai lens biru bodoh kaw lawa lah tuh?
aku bukan jeles. tp kaw mmg nmpk mcm haram. buruk tahu?
yg KAW pulak dok menggedik kt page btne tuh hari2 pehal?
nk? amek lah. idc.
kaw mmg ta pnh berubah.
aku jd jijik
babi sial. gle. bangang.
kaw pk amek gamba pakai lens biru bodoh kaw lawa lah tuh?
aku bukan jeles. tp kaw mmg nmpk mcm haram. buruk tahu?
yg KAW pulak dok menggedik kt page btne tuh hari2 pehal?
nk? amek lah. idc.
kaw mmg ta pnh berubah.
aku jd jijik
Sunday, May 23, 2010
MOHAMAD NAZRIN BIN JOHARI - Nana ♥s YOU.
warmness on the soul. is there any right words n right songs fer me n nazrin?
you tell me, we have gone thru good n bad time time together
berapa kali aku n dia pisah pun, kami tetap akan bersama semula
if its written he is yours, what ever it is, it will still be yours
aku berpegang akan kata2 itu. hari ini buat kali ke-6, aku dan nazrin declare sekali lagi
moga moga aja kali ini tanpa AMIRA ABU BAKAR dan whatever girls lagi nazrin curang.
sangat pedih bila semua yg aku usahakan dlm hubungan kami mati sia2.
syg. aku cinta kamu. dari dulu.
jangan ada benci lagi antara kita.
aku maafkan kesilapan lepas yg kaw telah lakukan.
aku cinta kamu. benar.
tlg biarkan kami hidup bahagia.
moga ayah dan keluargaku menerimanya kembali
aku ta mahu kamu semua caci makinya seperti dulu.
p/s ; I LOVE YOU b.
rasa MONYOK dan hilang KAWALAN.
oohh-kay. BFAST with abah kt lua td.
mula2 ikot abah pegi pasa. derrr. panas taw orgg tunggu lame dlm kete.
cair make up aku. mcm nk tanggal segala baju td.
later then, we went to this one pakistan restaurant.
sy dan dia makan ; ROTI NAN dgn KARI KAMBENGG.. mmmbekk mbekkk. haha
kenyang weyh. smpai aku n abah ta larat nk mangun.
mcm kine ikat perot boroi kt kerusi pakistan tuh ha...
erppppp. alhamdulillah. HAHA.
mcm sial masing2. makan 2 org ; RM8.60.
ting ting!! abah baya. kua RM50. wuhuu. kaya bapakku.
then kami lalu depan satu butik nh. EARTH PINK,
abah abah.. benti jap benti jap!!!
abah tunggu jap nana nk tanye harga beg nh.
lame dan khusyukknya daku dalam butik tuh.
mcm pandang mamat omputeh kachak * simile bagi beg2 yg lawa.
haha. sengal kan aku? apa bole bikin. hati da tepaot pada kejelitaannya.
abah2..mintak RM20 bole? haa... nk buat ape?
nana nk belli beg tuh.. abah pls. harga dia nana da tawar
nana ad duet sikit, abah tambah RM20 JE,
he says ; NO. membazir je. beg da ad melambak kt umah
FCUKIN' FRUSTRATED. bengang yg teramat sgt..
balek umah monyok gle muka.
lam kete ta becakap langsong ngn abah. *hey sy merajok taw!
then sampai umah, he asked me to do this and this.
me keep locking myself in room. abah bengang. ckp aku mls. hey!!
pegi sapu rumah, cuci2 pinggan yg melambak *hello asal rumah nh punyai beribu2 pinggan mangkok?
bukan pakai pon.. da tataw nk sumbat mana. *marah taw!
then ntah ape hidayah aku dapat, aku p cuci toilet kt sbelah dapo.
bukan nk tunjuk rajen. tp alang2 buat kije, bek buat suma.
diri ini sgt lah penat dan harap dapat own STUDDED BAG yg aku nmpk td.
hey, nana betol kempunan abah. btw, itu adalag beg WATI juga SUKA okeyy!!!
who get it 1st? haha tunggu lah kesudahannya. (:
binkk!! Nak smbong kemas bilik pulak. muahx.
love love fer all.
mula2 ikot abah pegi pasa. derrr. panas taw orgg tunggu lame dlm kete.
cair make up aku. mcm nk tanggal segala baju td.
later then, we went to this one pakistan restaurant.
sy dan dia makan ; ROTI NAN dgn KARI KAMBENGG.. mmmbekk mbekkk. haha
kenyang weyh. smpai aku n abah ta larat nk mangun.
mcm kine ikat perot boroi kt kerusi pakistan tuh ha...
erppppp. alhamdulillah. HAHA.
mcm sial masing2. makan 2 org ; RM8.60.
ting ting!! abah baya. kua RM50. wuhuu. kaya bapakku.
then kami lalu depan satu butik nh. EARTH PINK,
abah abah.. benti jap benti jap!!!
abah tunggu jap nana nk tanye harga beg nh.
lame dan khusyukknya daku dalam butik tuh.
mcm pandang mamat omputeh kachak * simile bagi beg2 yg lawa.
haha. sengal kan aku? apa bole bikin. hati da tepaot pada kejelitaannya.
abah2..mintak RM20 bole? haa... nk buat ape?
nana nk belli beg tuh.. abah pls. harga dia nana da tawar
nana ad duet sikit, abah tambah RM20 JE,
he says ; NO. membazir je. beg da ad melambak kt umah
FCUKIN' FRUSTRATED. bengang yg teramat sgt..
balek umah monyok gle muka.
lam kete ta becakap langsong ngn abah. *hey sy merajok taw!
then sampai umah, he asked me to do this and this.
me keep locking myself in room. abah bengang. ckp aku mls. hey!!
BEWARE of your words DAD.
aku yg tiba2 tambah ke-bengang-an nya nh, kua bilik,pegi sapu rumah, cuci2 pinggan yg melambak *hello asal rumah nh punyai beribu2 pinggan mangkok?
bukan pakai pon.. da tataw nk sumbat mana. *marah taw!
then ntah ape hidayah aku dapat, aku p cuci toilet kt sbelah dapo.
bukan nk tunjuk rajen. tp alang2 buat kije, bek buat suma.
diri ini sgt lah penat dan harap dapat own STUDDED BAG yg aku nmpk td.
hey, nana betol kempunan abah. btw, itu adalag beg WATI juga SUKA okeyy!!!
who get it 1st? haha tunggu lah kesudahannya. (:
binkk!! Nak smbong kemas bilik pulak. muahx.
love love fer all.
Saturday, May 22, 2010
unconcious action.
me n nazrin yesterday be good in Facebook?
ouh crap. holy what!! okeyy i never meant this to happen.
im sorry. we just cant be the same way like we used to.
not anymore. no more another scene of horrific ended relationship.
i have had enough though., n i wan to be gud in study.
not in those hooked up things. i just cant do it.
u gotta find somebody . or else just keep studying.
that may be the best way to let me off.
okeyy. me. wati n misha pegi saloon rambot jap lg.
n me wanna buy some stuff tuk balik UIA.
muahxx
ouh crap. holy what!! okeyy i never meant this to happen.
im sorry. we just cant be the same way like we used to.
not anymore. no more another scene of horrific ended relationship.
i have had enough though., n i wan to be gud in study.
not in those hooked up things. i just cant do it.
u gotta find somebody . or else just keep studying.
that may be the best way to let me off.
okeyy. me. wati n misha pegi saloon rambot jap lg.
n me wanna buy some stuff tuk balik UIA.
muahxx
Friday, May 21, 2010
what the hell with u freak
okey.. i tend to get so upset n self breakdown. i try to expect my pointer 3, but it went a lil bit low than that.
sgt sdey menangis depan abah td.
abah ; da check? dapat brape?
me ; less than 3! i try so hard to get 3.sob3..*nanges.
abah ; haa. mesti ad mistake sumwhere lah tuh. mende2 mcm nh bukan bole hafal2 jew. kine blaja dan faham.
me ; sob3 *nanges lg
abah ; kan abah da ckp, blaja adek. blaja. tp adek tanak denga abah ckp.
me ; tp nana yakin da buat terbaek to get 3
abah ; hurmm..
okeyyy. so, i took bathe, siap2 tunggu wati dtg to lepak-ing.
i screwed up every effort that i made.
im so upset. i wont update my FB status fer one week. nk puasa FACEBOOK.
aclty, my result was okayy than any others. rili. trust me.
cume, kecewe sbb ta dpt 3. dissapoint me alot.
with all black suits, from my jeans to my shirts n cardigan, ALL BLACK,
its a mourning moment fer myself.
tengs MADAM SERY. i do still appreciate all ur taughts..
and ntah what i babbled to waty . she hears every mock from me.
angry. mad. insane, shouting. crazy.
jalan2 then kami beli coke.
me - ORIGINAL
wati - VANILLA
all the way, me mock, talking bad. but we did laugh together.
i love you norazwati zainal abidin. u always there ur in need.
sembang then we TALKED ABOUT WHITE VIVA. shit.
fuck up like seriously. how damn i hate WHITE VIVA.
n theres suddenly like LOTS of VIVA..
n theres suddenly like LOTS of VIVA..
haish. it reminds me of trip to PD.
n damn scared when me read a news about how WHITE VIVA
crashed all the way long at PD Highway.
crashed all the way long at PD Highway.
its like from TELUK KEMANG - SEREMBAN HIGHWAY
the memories of him n me came back to tears me .
we did passed over dat road. n thank God.
we were having a safe journey during that time.
ohh-kay, what the babi am i talking about HIM!.
ferget it nana. im doing fine. *eleh yeke fine?
hasnt he accused u fer something u didnt do? u SHOULD HATE him.**
okeyy. im not that bad.
i dont hate u. i just wan u to realize what is right n what is wrong
u will realize it one day. me sure.
once again. ALLAH knows the TRUTH.
i bet that time i will not have a single sympathy towards you. HOPEFULLY.
huh.. this is it. the MOMENTS,
why is it some people bother if their friend starts to like a very long page?
u feel annoyed? ouh there are people who just more annoyed to you.
u guys pon kejap lagi like2 mende tuh jgk?
ta ke nyemakkan org laen punya home kt FB jugak?
shit. i give fuckin damn to these people.
buat saket mate orgg taw! bukan sbb all the long pages that they like,
tp saket mate look at u guys punye status.
freaking foo. fuhh fuhh.*tiup org2 itu.
p/s. I LOVE YOU. (:
Thursday, May 20, 2010
IM GONNA GIVE ALL MY SECRETS AWAY. . . .
I need another story
Something to get off my chest
My life gets kinda boring
Need something that I can confess
Til’ all my sleeves are stained red
From all the truth that I’ve said
Come by it honestly I swear
Thought you saw me wink, no
I’ve been on the brink, so
Tell me what you want to hear
Something that were like those years
Sick of all the insincere
So I’m gonna give all my secrets away
This time, don’t need another perfect line
Don’t care if critics never jump in line
I’m gonna give all my secrets away
My god, amazing how we got this far
It’s like we’re chasing all those stars
Who’s driving shiny big black cars
And everyday I see the news
All the problems that we could solve
And when a situation rises
Just write it into an album
Singing straight, too cold
I don’t really like my flow, no, so
Tell me what you want to hear
Something that were like those years
Sick of all the insincere
So I’m gonna give all my secrets away
This time, don’t need another perfect line
Don’t care if critics never jump in line
I’m gonna give all my secrets away
Oh, got no reason, got not shame
Got no family I can blame
Just don’t let me disappear
I’mma tell you everything
So tell me what you want to hear
Something that were like those years
Sick of all the insincere
So I’m gonna give all my secrets away
This time, don’t need another perfect line
Don’t care if critics never jump in line
I’m gonna give all my secrets away
So tell me what you want to hear
Something that were like those years
Sick of all the insincere
So I’m gonna give all my secrets away
This time, don’t need another perfect line
Don’t care if critics never jump in line
I’m gonna give all my secrets away
All my secrets away, All my secrets away
Something to get off my chest
My life gets kinda boring
Need something that I can confess
Til’ all my sleeves are stained red
From all the truth that I’ve said
Come by it honestly I swear
Thought you saw me wink, no
I’ve been on the brink, so
Tell me what you want to hear
Something that were like those years
Sick of all the insincere
So I’m gonna give all my secrets away
This time, don’t need another perfect line
Don’t care if critics never jump in line
I’m gonna give all my secrets away
My god, amazing how we got this far
It’s like we’re chasing all those stars
Who’s driving shiny big black cars
And everyday I see the news
All the problems that we could solve
And when a situation rises
Just write it into an album
Singing straight, too cold
I don’t really like my flow, no, so
Tell me what you want to hear
Something that were like those years
Sick of all the insincere
So I’m gonna give all my secrets away
This time, don’t need another perfect line
Don’t care if critics never jump in line
I’m gonna give all my secrets away
Oh, got no reason, got not shame
Got no family I can blame
Just don’t let me disappear
I’mma tell you everything
So tell me what you want to hear
Something that were like those years
Sick of all the insincere
So I’m gonna give all my secrets away
This time, don’t need another perfect line
Don’t care if critics never jump in line
I’m gonna give all my secrets away
So tell me what you want to hear
Something that were like those years
Sick of all the insincere
So I’m gonna give all my secrets away
This time, don’t need another perfect line
Don’t care if critics never jump in line
I’m gonna give all my secrets away
All my secrets away, All my secrets away
SECRETS
one republic
Wednesday, May 19, 2010
May God Shows You The Truth. Ameen.
empty. aku taw aku ta salah.
tunggu masa ye sume org..
Allah tuh maha adil..
(: smile fer all. muahx.
tunggu masa ye sume org..
Allah tuh maha adil..
(: smile fer all. muahx.



