RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Sunday, March 21, 2010

benarkah ov malam td.

okeyy. supposed yg ikot aku ov were my rumates.
tp masing2 ad hal.
so, yg g jus aku, alya n bella.
we having so much fun with threesome.
tp syaman, yani n their frens showed up.
aku speechless.
haha.
bukan mereka ta diundang, tp terlalu tba2. haha
n situasi yg pelik utk aku, alya n bella.
haha ohh-kayy lah.
tape. syaman kan kawan ktorg, so ape salahnye lepak skali.
bukan slalu. skali tuk dua tahun. haha
then we ate alotts!
i mean , its me alya n bella la. '
mereka aku ta pasti.
tp aku lbey rndu nk ov bersama yg tersayang
fezul hady
pcot.
farok
suka suki
gafur
rush.
dan mereka yg aku sygg.. my rumates!
 mlm td mcm bodo senanye.
aku kekok,
tp aku learnt sumtin from las nyte.
frens wont ruin if we do good to others.
aku hepi sgt mlm td.
haha benarkah?
btw, sbb yani n syaman lambat sampai ke nilai mlm td,
n yani cant go back to her sri iskandar,
so we suggest her to stay fer a lil while in my rum
sume rumates pelik dgn aku.
pelik kenapa aku jd terlalu baek.
aku pon pelik.
syaman ta pelik kew?
yani pon ta pelik jugak kew?
hurm aku maseh pelik.
sampai sekarang.
sampai aku sanggup ta tdo sbb takot telepas nk kejot yani mgn
she looks very lovely while shes sleeping.
comel sgt.
haha chantek bni abg aku.
ye ke?
yes she is. walaopun ad rumates aku ad kate ta.
not bad ad juga.
hurm tp aku penah ckp kt samdol tuh bni diew lawa.
diew katew aku tpu pulak.
ta lawa suda.
aku jela yg lawa.
haha.
btw, yani dan sahabatnya telah selamat pulang ke tempat masing2.
ntah. ye kot.
ntah2 belum smpai.
thanks sbb jd kawan aku.
kawan kew lawan?
hurm dr mazyah ke yani.
skarang mereka kawan (:
esok mungkin lawan.
eyh tadelah.
lawan tuh beberapa hari yg lepas jew..
(: (: (: (:
entry bodo.
jgn caye sume kt atas. aku bohong.
end.
end.

list kawan baru ;
yani
sahabtnya-misfit.

nh gamba aku bella n alya.
kami bahagia d mcd b4......
syggg kamu bella hairon

alya dan attitude kanak2nya

sy dan quarter pounder.
end
sekali lg.

p/s ; yani mmg baek. from the bottom of my heart.
        semoga bahagia selalu.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 warmness on the soul. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes