RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Wednesday, March 24, 2010

freakin foo foo

cn dis be an empty entry?
ohh-kayy esaiment da mlambak n im so not into it even my grup members 
were super damn kachak. haha**
mungkin agaknya
tp haty maseh ta selese dan risaw akan kesalahan dri sendiri.
semalam WE went to giant nilai.
first senanye nk g beli buku jew.
tp arif kol ckp his fren bought it alredy.
yet i still wanna gi to giant. 
wit one of the WE and fezul hady
b4 pegi jumpe farok n kiss meor.
rndu suka suki sgtt..
they look yummy together.
sangat indah.
n kami pun ke guardian bought some make up stuff.
haha mereka yg lelaki pun sama. 
makan2 di old trafford, heh
tadelah. di old town saja,
thanks. it rili nice to meet you again sir.
seems wanna hug u til death.
nope.
i dun wan dat.
agak bahagia buat diri sy.. mungkin bukan buat dia.
mlm pula, aku patot jumpe tajudin
nana mntk maaf sygg ta sempat jumpe kamu
nana da lame tunggu kamu d mcd.
tp kamu sesat dan lmbat pula smpai ke nilai.
sampai hampir dimarah makguard sbb masok lewat.
haha alasan betul aku n bella katew kami pk curfew pukul 10.30mlm.
haha
then kami cakap td tunggu kawan dtg dr klia nk bg brg.
alasan tpu lg?
huhu. tp makcik tuh percaye. thank god. hhaa
tp ble da masok, tajudin  pula kata fiew da smpai di kawah thai.
maaf sekali lg..
nana ta dpt keluar..
nana rase bersalah smpai nk nanges.
aku harap dia ad di sisi. 
tp aku da ta harap apa2 pon kt dia.
aku maksudkan DIA.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 warmness on the soul. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes