RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Thursday, April 15, 2010

in lib. kira2 maw stdy

okeh. esok exam law soc.
tataw nk stdy apew.
td g kedai bangla g belikan skin laptop tuk RUBY.
hello kitty ohhh-kayy!!
haha lembut gtu nyah.
n aku ttbe nmpk si kepale megi tuh dating ngn owg len kt sbalik dinding.
waa. aku nk lari dr diew if bole.
serik nk betembung!
then gafur dtg tbe2 selamatkan aku. haha
rindu tgk gafur.
i try to hide myself as much as i can.
lalala.. aku uat bodo in hoping hes gone already.
nana cube larikan diri dr awak.
tp sy ta akan sekali2 lupew sume dajjal awak!
dajjal sy juga kot.
n aku lalu dpn mamak nasi ayam kegemaran diew.
puas aku ckp lam haty supaye diew tade.
hurmm what to do. nmpk jugak diew kt aku
tego jelah. apew bole buat.
tp dalam haty aku nanges senanye.
diew bisik kt awan suh jage aku.
i can take a very gud care of myself!!

n tuk amir dan zaref, kowg tul2 buat aku saket jiwe ngok!!!!
 but at least, i do smile fer today.
thanks God.
kaw tentukan sume.

luahan buat dia ;
si rambot megi yg kalaw lalat lalu pon bole sesat!

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 warmness on the soul. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes