RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Thursday, June 10, 2010

hari yg malas.

okeyyy. Mlm td kiss barbie sleepover at my room.
haha mcm2 betol yg jd actly mlm td.
kitorg pusing mahallah KHADIJAH @ KC pegi bg flyer ttg meeting anak2 johor.
haha *sebok. sy anak KELANTAN tahu? haha aku ngn alya n NURIN*tukang ckp, pegilah merayau2 kacaw junior2. OMG. u guys shuld smell wht the fuckin BUSUK room dorg.

dgn ta bukak tingkapnya, langsir terbia tertutup rapat.
perghh. letak biri2 pon biri2 mati taw!!
hey ad yg sombong blagak jugak tahu? MEDIC lah konon. So, am i the fcukin care?
NOPE!!korg tlg lah bukak tingkap okey! bilik ktorg nh yg duk ngadap UKC jantan2 okey jew bukak luas2. HAHA
then, tengahri td makan BAKSO.. ouh teringat BAKSO di KLCC.
sgt sedap tahu? aku dulu g makan bakso ngn kaklang n sepet jew. HAHA
mmg sedappppp.. perghh. nothing can do better than that.
later then aku hilang kt topup. yg kiss tlg belikan. habes aku ngamok 1 bilik.
haha setelah penat mencari dan gagal menjejaki, terlena lah suda tuan puteri


mgn2 je da kul 4. ape lg. online lah kijenya dan maseh mencari kad topup aku. 
haha dgn jahatnya aku ckp K.BIB**(kpd sesiapa yg knl sahaja) HAHAHAHAH, yg makan kad topup aku.
ape lg.. pecah perot duk gelak kami sume. bilik nh mmg ta pnh sunyi dr bising merapu ktrog.
i guess we should have won, the loudest n craziest room in KC
hello!!! we are law-rians tahu? mestilah bising! haha UIA sgt rocks!


then AIMI yg juga ta puas hati turut mencari  di manakah sang kad topup menghilang.
haha akihrnyaa... dlm purse aku sendiri? haha Bkn ke td aku da bogelkan sume?
haish setelah setahun memiliki purse murah itu, baru ku tahu ad poket rahsia di dalamnya. bangang sunggoh
kemudian maseh online, borak2 sama kiss, alya , nurin dan aimi. gelak2 mcm org gila seperti biasa dahulu kala.
ouh aku aku rindu ruby, awan, ajar, sap, jwa, aimi, dan amal.
aku sgt rindukan nilai. rindukan OV ngn mereka d tempat hak milik aku ; MCD NILAI. haha
sunggoh mahu pulang ke nilai seperti sem 2 dulu dan nk ubah sume yg ta patot jd. ehem
paham2 saja okey!


sitinurdyana fcuk mohdnazrin. 
ILOVEYOU MCM SUME PASIR DAN AWAN SEGALA ANGIN DI ALAM SEMESTA

P/s ; nana belum mandi pagi.. errr kini jam di lappy menunjukkan 7.23 mlm. HAHA busukk!!!

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 warmness on the soul. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes