RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Wednesday, June 23, 2010

macam mana nk ckp kita rindu

okey. hari neyh da hari rabu. esok lusa hari jumaat! woo...b, nana sangat ta saba tahu?
pergh.. berdebar-debar lah org ckp, mcm rase hari nk kawen pulak. sedangkan nk kua ngn nazrin je pon.
haha whtaever goes the btch saying, ILOVEYOU. betol b..
haha. sepanjang hari aku duk kire ble laa nk hari jumaat. mcm org gila da neyh. hee.

im going to spend this weekend with him. tp tadelah smpai nk tdo hotel mcm org tuhh.. hahahha
jijik weyh jijik.. haha aku tataw ape da jd kt korg skang. kalaw da baek smule, bagosla..
kesian dia nnty ditingglkan tergantung selepas menyerahkan semua. alhamdulillah kalaw da bek2.
aku pon doa yg bek2 je. kaw fitnah aku, itu aku maseh simpan dendam. maaf LOSER!! boo.

okey, scholar ntah ble nk masok. hari2 da neyh duk p check kt atm mcm org sgt kempunan duet. haha
kelmarin check , tade, semalam check, tade , hari neyh check n maseh ; baki akaun RM9.85 SEN. hahaha
tp by now, aku maseh ad duet ag r. cume takot ujung mggu neyh kua abes beratus ag. pergh. ta larat cmneyh.


the most important thing ; nana nk plan ktew dis weekend goes well. after years, aku n nazrin still do love each other. b , u meant so deep to me. we have gone thru gud n bad times together. myk sgt.
smpai penah kua air mata darah *ouh itu hiperbola saja. 
tp yg pasti, begitu myk saket, sdey, bahagia, senyum, susah, duet, album buat sendiri, sumpah seranah, kejujuran , bohong, curang, yg kitorg da buat. tp maseh bersama. HAHA itu yg paling lawak.
err. b, nk kiss jumaat neyh. HAHA. gosh sejak masok sem baru, aku ta jumpe diew ag. nk kt sebulan da.
haha. tp aku still tahan nafsu duk nanges sbb rindu. haha

n aku senanye agak marah dgn AMIR FITRIE. ouh ske hati kaw nk post name syaman kt wall aku? aku haramkan name siew kt wall aku. pggl mende len tape.huh. aku benci tahu? benci aku kt diew smpai nk nanges aku dibuatnye, semoga Allah merahmati kaw. AMEEN.

out.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 warmness on the soul. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes