RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Thursday, June 3, 2010

sialan. HAHA

hari ni ntah bpe kali da aku update mende alah nh
mcm sial. aku rindu kaw. mcm org gila. tolong block aku dr fb pls.
kalaw ta, aku akan asyik keep on looking at ur page
i feel bad to nazrin. im thinking of u again n again.
aku syg nazrin, cume bg aku kenangan dulu maseh baru. susa nk lupa.
betul. aku da nanges myk kali mlm nh. 
aku sgt rindukan segalanya.
aku sgt memerlukan kaw. 
ya allah. aku sgt tersekse.
aku harap kaw tahu aku sgt rindukan kaw seperti dulu. maaf.

FCUK ; 8th june 10. update ini kembali.
haha ad perempuan tuh baca entry aku dan ingt aku maseh failed to get over bekas kekasihnya dulu,
harap maaf. aku bkn ckp pasal keparat nilai tuh yeah. haha
nk jd bek lah tuh buat status kt diri sndiri suh gv up n every-fcukin- things.
hallu. wakky wakky lady. u know notin. so u back off. jijik tahu?
haha n oh yeah hurm ckp psl block , oh yeah we done it already. so ta payah risaw okey!


p/s ; nazrin darling, org tuh ckp pasal mamat tuh yg pergi PD ngn sy lagi );
nazrin ; haha diew tade cerita kot syg. sbb tuh bukak hal lama2.HAHA

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 warmness on the soul. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes