RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, May 25, 2010

hari yang ceria (:

baeklah hari yg sangaaaaatttttttttt panjang hari ini.
at 1st, me, wati n my baby boo nazrin lan nk pegi bank hari ni.
and then, b4 pegi, aku pegi tlg abah ptotng2 ayam.
what A FCUK, kuku aku patah n tepotong isi sekali.
perghh. bederai la kejap air mate mutiara.
haha then dpt kejot b dr tdo. ckp yg ktew sume kua kul 1.
ble aku n wati da siap2, nazrin pulak gado ngn mama nye. kami ta dpt kua
ya Allah. perasaan marah yg amat sgt. ape lah b buat mcm nh *btw, bukan slh diew pon
tp aku n wati kuatkan diri jgk nk pegi bank yg jaoh gle babi tuh dgn semdirinya.
then misha cntct ckp diew free tp kine tunggu mak diew balek amek kete.
time tuh da nk kt kul 2. segala make up aku da cair da,,


misha text lg ckp, she cant, sbb mak diew nk gune kete.
mak aihhh.....sadis dan kuciwaaaaa!!!!

haha then again , aku text nazrin ckp ; 
b......tlg......
haha iye2 nazrin dtg nek kete amek aku.
diri ini dan wati senyum lebar tb2.. HAHA kiwakk tul.
diew dtg wit nazri. saja je mamat tuh duk blakang suh aku duk dpn ngn b aku
wuhoooo. gumbira2!!! b,nana rili mis you

mcm org gila kami p cari pejabat hasil negeri
hehe tp jumpa jgk akhirnyaa. wink wink**
then pegi bank islam. nana duk borak2 ngn nazrin.kami ckp pasal DIA.
nazrin ckp itu kisah lama, nazrin trime nana seadanya. nazrin ta marah.
ya Allah.. laki ini benar2 baek buat masa ini.
aku besyukur dpt dia waktu aku benar perlukan seseorg sekarang.

b teman aku g bahau pulak lepas tuh. bwk aku n wati g klinik
huh.. Alhamdulillah.. tade ape2 yg jd kt wati.
cuma ad pasir dlm saluran pundi diew.
waty sygg ; minum air banyak2 k. aku balek uia nnty, da ta bole jg kaw mcm nh
aku mesti rindu mcm gle kt kaw nnty sygg.

lepas pegi klinik. ktorg g bundle,
perg melambak baju pantera. aku ckp; 
waty waty tuh baju yg L* tuh ske. 
oops sori b. nana tlalu kuat sgt ckp.
hehe.
then, that TWINS bwk kami g EARTH PINK!!
Wuhoooo!!!!! beli begggggggggg!!!!!!!!!!
my new studded bag!!!
b blaje half, aku half. b, nana loves you much much.
hee then g makan kfc macam bese.
balek then lepak wit wati lg dpn uma. wuhoo.
penat taw!!!!!

nana sgt bahagia. muahx.  ILOVEYOUB.
wink*** berbunga2. haha

okey okey!! check out my new studded bag. Its GOLD n BLACK!!
haa.. ini lah yg org nak arituh yg abah ta kasi beli tuhhhh. HAHAHAHHHHHHAAHAHAHAHAHAHAHHAAAHAHAH



p/s again n again ; i love you mucho mucho.
  sgt chentaaaaaaa

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 warmness on the soul. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes