RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Sunday, May 23, 2010

MOHAMAD NAZRIN BIN JOHARI - Nana ♥s YOU.

warmness on the soul. is there any right words n right songs fer me n nazrin? 
you tell me, we have gone thru good n bad time time together
berapa kali aku n dia pisah pun, kami tetap akan bersama semula
if its written he is yours, what ever it is, it will still be yours

aku berpegang akan kata2 itu. hari ini buat kali ke-6, aku dan nazrin declare sekali lagi
moga moga aja kali ini tanpa AMIRA ABU BAKAR dan whatever girls lagi nazrin curang.
sangat pedih bila semua yg aku usahakan dlm hubungan kami mati sia2.
syg. aku cinta kamu. dari dulu. 
jangan ada benci lagi antara kita.
aku maafkan kesilapan lepas yg kaw telah lakukan.
aku cinta kamu. benar.
tlg biarkan kami hidup bahagia. 
moga ayah dan keluargaku menerimanya kembali
aku ta mahu kamu semua caci makinya seperti dulu.


p/s ; I LOVE YOU b.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 warmness on the soul. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes