RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Sunday, June 27, 2010

Hujung Minggu Yang Sangat BAHAGIA.

okey. supposed aku jumpe nazrin at 2pm jumaat lepas. but i was late fer about 2 hours then. sgt saba nazrin menantikan aku. fuhh. maaf b. nana anta alya n kiss ke midvalley dahulu. hee tp aku smpai seremban dgn menutup aurat yg paling baek sekali. haha  hee tekejot nazrin.


anyways , aku masok je kete, fuhh lepas rindu yg disimpan-simpan selama sebulan neyh. haha. hee sy mcm org paling bahagia. berdua di ats ketenye. kami menuju ke jj sbn2. bpe kali kami pusing cari prking. FULL!!. n paling tkejot, sy tuka baju ats kereta!! hee malu gle ngn nazrin. haha. dr jubah, i turned myself to a very short dress. haha. nazrin saket haty org tgk wanitanya seksi. hahaha. muahx. no worries b. ur my only one (:


n at 1st nazrin nk mlanje aku tgk Lagenda Budak Setan. Tp tadelah pulak muvi tuh. so, we move to MCD n had our lunch. haha lmbt gle. dr pg aku asyik ngunyah chewinggum saja.n sy makan doublecheeseburger kegemaran sy. wuhoo.. sedap sgt. puas time aku duk makan wit nazrin, asyik duk ngomel rindukan MCD nilai. well, mcm2 da jd kt nilai, how on earth i will ferget evry inch n second i had nilai. bia org nk kutuk n marah aku, nk benci aku, o whtever nk maki aku pun, korg ta tahu aku lalui hari yg sgt indah kt nilai.. telalu myk aku nk nanges ble pk kan Nilai. memori kaw begitu indah ):


n lepas makan, aku n nazrin trus gerak g PD. nazrin tahu jalan, yet i still wanna show him the way. almaklumlah da berpuloh2 kali ke PD. nk tunjuk yg aku begitu hafal evry part of PD. haha
n straight away we went tp this very beautiful port.. yg tempat faizul hadi ske tuh. mmg cantik. indah. kami tunggu sunset, ouh i wish i can tell how beautiful n awesome Allah had create this world.


n tempat mangrove tree yg alya n faizul hadi2 maen2 tuh da naek air. dalam gle.. i wish i could go down there n show nazrin .tp tade rezeki. yet kami still having fun kt jambatan tuh. windy, orange skies.. kids hanging around.. kami mcm bahagia sgt.. n we went to this one place yg aku slalu lepak, ramai gle org. best sgt tgk dorg bbq over the seashore. the happiness was always there when it come to the people we love.


n aku sgt lapa, nazrin bought me my fav, chachos!!! ouh sy sgt suke mkn chachos tahu? nyumm nyumm.


n mlm tuh kami gerak ke...


-----------------interval, intermission-----------------


haha, maaf. smpai ke situ shaja tentang mlm itu. yg laen sgt personal tuk dicerita. yg pasti, itu mlm terbaek aku dan dia. hehe. lovelove. hey jgn pk kami buat kijew bukan2 okey., aku maseh ingt Tuhan. haha

N pg sabtu kami gerak awal, rehat sekejap kt UB. lame gak actually. hehe. n nazrin anta aku ke seremban tuk naek komuter tuk lepak wit sepet kt kl sentral. lepas anta aku, nazrin pulang ke PD. selamat tinggal syg. berat hati sgt nk tgglkan kamu. kamu begitu indah buat sy.

n aku  smpai di kl sentral besame2 ngn sepet. si adek neyh nk mlanjew aku bfast. haha
tp da jd mcm lunch almost at 12pm. hee. kami makan di Rasamas. ouh itu fav sy! myk sgt lah kedai makan yg aku ske kt kl sentral. haha. kalaw bilang kang ta cukp tgn. hee tp mmg sedap lah mkn free.

n aku naek tingkat ats ngn kl sentral, guess whom i met ?
MOHAMAD SYAHMAN dengan kekasihnya ; NOORLIYANI ROMLE. aku ta tahu ape prasaan aku time tuh, nk g jumpe korg n tampa ataw nk ckp, terima kaseh utk fitnah anda berdua selama ini. tp aku decide tuk stay away n had my great time wit sepet. dats it.mls aku nk pandang. then sepet ckp dorg da blah. hee mungkin mereka pasan akan kehadiran yg dihormati ini. HAHA. anda pengecut. bukan ke selama neyh korg tahu nk maki aku n buat fitnah je? aku da ad kt dpn korg, tp u acted such like a coward!! 


tp nana paling bahagia mggu neyh. terima kaseh tuk 2 org lelaki yg paling aku syg ; MOHD NAZRIN n MOHD FADHLI.  anda berdua paling terbaek dlm hidup sy. nazrin, hee sy malu ngn awak!! sy sgt bahagia ngn awak tuk hari kelmarin dan semalam. n sepet, thanks belanje nana. muahx,


n aku lepas tuh aku amek lrt trus balek ampang. selamat smpai di rumah (:  hari ini aku pulang ke PJ dgn hati yg senang + rindu yg teramat pada kamu.  


i wish i was the happiest lady on earth. Thanks God fer creating him fer me.


p/s ; mlm neyh match between Germany n England n thats certainly means ; Nana vs Nazrin. 


boo!! b, england kamu pasti kalah.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 warmness on the soul. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes