RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Thursday, June 17, 2010

i was called to talk on this piggy thing again. sorry yeah!

okey. mlm td dan hari ini aku sgtlah demam.nk nanges. nk abah kt umah, nk balek.nk tdo dlm aircond. wuuu ):



okey! berbalik kepada tajuk yg diberikan. hah.. mmg aku terpanggil tuk ckp hal nh sekali lagi. maaf ye buat yg terasa. korg sgt HAWTTT!! haha eyh ta hot pon senanye. bkn hensem dan chantek, tp jahat dan evil. haha
ha.. aku bukak lah fb td, z anta msg kt aku, nana pegi like n komen page z! hah dgn segala pantasnye jari jemari aku mengklik page lady yg baek ini. then hahah mmg aku tergelak sumpah bace status minah neyh. hahah aku tahu kaw tujukan utk sape.. baguslah kalaw kaw terasa wahai jantan keparat!

ble z da suh aku komen, pergh ape lg.. mmg betazkirah lah aku kt situ. maaf ye z. panjang pulak nana mencarot. hahha. tp seharusnya anda tahu org sudah sgt benci ngn anda. eee... jijik! aku rase nk cincang korg bagi makan kt ular je tahu? bia ular2 kt semak kelantan tuh kenyang sket dr pergi makan org yg ta bersalah. ya rabbi.. aku sgt meluat. rase nk lempang ingt kt kejahatan kaw. kalaw lah makbpk kaw tahu kaw SEBAEK neyh, perghh. mengucap 10kali kali pun maseh ta bole tng.. btl ckp z, kalawlah Allah tarek nyawa kaw mlm neyh sewaktu kaw sdg membuat dose.. mesti azab ta terhingga. semoga kaw mati dlm keadaan baek s*.

n hermm.. aku nk meluahkan kemarahan lagi. tp kondisi kesihatan aku ta izinkan. 
demam yg membebankan. tp tape.. saket kan penghapus dosa. aku redha ngn ketentuan Allah. ameenn...

p/s ; iloveyounazrin.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 warmness on the soul. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes