RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Sunday, May 23, 2010

rasa MONYOK dan hilang KAWALAN.

oohh-kay. BFAST with abah kt lua td.
mula2 ikot abah pegi pasa. derrr. panas taw orgg tunggu lame dlm kete.
cair make up aku. mcm nk tanggal segala baju td.
later then, we went to this one pakistan restaurant.
sy dan dia makan ; ROTI NAN dgn KARI KAMBENGG.. mmmbekk mbekkk. haha


kenyang weyh. smpai aku n abah ta larat nk mangun.
mcm kine ikat perot boroi kt kerusi pakistan tuh ha...
erppppp. alhamdulillah. HAHA.
mcm sial masing2. makan 2 org ; RM8.60.
ting ting!! abah baya. kua RM50. wuhuu. kaya bapakku.
then kami lalu depan satu butik nh. EARTH PINK,
abah abah.. benti jap benti jap!!!
abah tunggu jap nana nk tanye harga beg nh.
lame dan khusyukknya daku dalam butik tuh.
mcm pandang mamat omputeh kachak * simile bagi beg2 yg lawa.
haha. sengal kan aku? apa bole bikin. hati da tepaot pada kejelitaannya.
abah2..mintak RM20 bole? haa... nk buat ape?
nana nk belli beg tuh.. abah pls. harga dia nana da tawar
nana ad duet sikit, abah tambah RM20 JE,
he says ; NO. membazir je. beg da ad melambak kt umah




FCUKIN' FRUSTRATED. bengang yg teramat sgt.. 
balek umah monyok gle muka. 
lam kete ta becakap langsong ngn abah. *hey sy merajok taw!




then sampai umah, he asked me to do this and this. 
me keep locking myself in room. abah bengang. ckp aku mls. hey!!
BEWARE of your words DAD.
aku yg tiba2 tambah ke-bengang-an nya nh, kua bilik,
pegi sapu rumah, cuci2 pinggan yg melambak *hello asal rumah nh punyai beribu2 pinggan mangkok?
bukan pakai pon.. da tataw nk sumbat mana. *marah taw!
then ntah ape hidayah aku dapat, aku p cuci toilet kt sbelah dapo.
bukan nk tunjuk rajen. tp alang2 buat kije, bek buat suma.


diri ini sgt lah penat dan harap dapat own STUDDED BAG yg aku nmpk td.
hey, nana betol kempunan abah. btw, itu adalag beg WATI juga SUKA okeyy!!!
who get it 1st? haha tunggu lah kesudahannya. (:


binkk!! Nak smbong kemas bilik pulak. muahx.


love love fer all.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 warmness on the soul. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes